jaapp

Vraag

Randstad heeft Jaapp gebouwd. En Jaapp is …  Een fantastisch slimme app! Maar hoe krijgen intercedenten, accountadviseurs en consultants dit allemaal in de vingers? En hoe wordt iedereen enthousiast van Jaapp? De inzet is uiteindelijk natuurlijk tevreden klanten en meer aanmeldingen dus het moet ook inspirerend zijn. Want tevreden klanten zijn altijd het allerbelangrijkst! Maar dit alles wel met een beetje humor graag. Zodat iedereen er zin in krijgt om te gaan oefenen met het werken met Jaapp.

Antwoord

De elearning hoe met Jaapp om te gaan (of klinkt dat gek?) gaat vooral uit van voorbeeldgesprekken met de klant. Zo leert iedereen hoe de app kan helpen omdat je de reactie van de klant ziet. De e-learning bestaat uit een 7-tal cases. Zodat je kunt oefenen met verschillende situaties. Eigenlijk dient deze e-learning dus drie doelen: 1) het is instructie hoe om te gaan met de app, 2) het zijn praktische tips hoe het klantgesprek optimaal te voeren en 3) het is inspirerend omdat Randstad wil laten zien dat klanten tevreden zijn als men gefocust werft. Hierna zijn alle medewerkers van Randstad helemaal klaar voor Jaapp!

Leervorm

  • Leercampagne

    Soms ontwikkelen we gedurende een bepaalde periode online leerinterventies die elkaar opvolgen en versterken. Steeds opnieuw verrassen en prikkelen. Dat noemen wij een 'leercampagne'. En we hebben een paar heel succesvolle gemaakt.

    Toon meer leervormen