Goed bezig ben je bij...

De Goede Doelen Loterijen wilden het inwerktraject voor medewerkers van de Ledenservice verbeteren. Aan de slag in 3 weken in plaats van 6!

Goede Doelen Loterijen

Vraag

Winnen doe je bij… juist, die ja. De Goede Doelen Loterijen werven fondsen voor goede doelen en geven bekendheid aan het werk van de goede doelen. Hieronder vallen de Nationale Postcode Loterij, VriendenLoterij en de BankGiro Loterij. De Goede Doelen Loterijen wilden het inwerktraject voor medewerkers van de Ledenservice verbeteren. “Onze nieuwe medewerkers moeten zo snel mogelijk zelfstandig aan het werk.” En zelfstandig betekent zelf vragen kunnen beantwoorden, zorgen voor tevreden deelnemers, de weg weten in de systemen én zich betrokken voelen bij de missie van de Goede Doelen Loterijen. 

Antwoord

Een overzichtelijk, online inwerktraject vol video’s, artikelen en quizzen. Zodat de organisatie voor de medewerkers geen geheimen meer kent. En al snel gaat de medewerker zelf aan de slag met gespreksfragmenten en het voeren van telefoongesprekken. Uiteraard met persoonlijke begeleiding. En wat blijkt? Na het volgen van de training Goed bezig ben je bij… werken medewerkers al na 3 weken zelfstandig. En dat waren er eerst 6. Goed bezig, zeggen wij dan. 

Leervorm

  • Leercampagne

    Soms ontwikkelen we gedurende een bepaalde periode online leerinterventies die elkaar opvolgen en versterken. Steeds opnieuw verrassen en prikkelen. Dat noemen wij een 'leercampagne'. En we hebben een paar heel succesvolle gemaakt.

    Toon meer leervormen